مصاحبه آرشیو خبر ها
حضور در یووه حس فوق العاده ای به من داد

حضور در یووه حس فوق العاده ای به من داد

پائولو دیبالا بازیکن 21 ساله پالرمو به یوونتوس آمد تا آرزوهای بزرگش را دنبال کند و با یوونتوس به افتخارات مهم برسد . مهاجم آرژانتینی که در این فصل تا اینجا اولین و تنها گل بیانکونری را هم بثمر رسانده در مصاحبه ای مفصل به سوالات مختلف پاسخ داد .


پائولو دوست داشتی با کدام بازیکن یوونتوس هم بازی باشی؟

" بازیکنان زیادی پیراهن یوونتوس را پوشیده اند و فکر می کنم دل پیرو ، ترزگه و ندود. خیلی ها هستند ، اما فکر می کنم دوست داشتم که این سه نفر را با پیراهن یووه در کنارم داشته باشم "

وقتی باری اولین بار به ورزشگاه آمدی چه احساسی داشتی ؟

" اولین باری که آمدم ، کنفرانس مطبوعاتی ام را در روز معارفه برگزار کردم و آمدون به روی سکوی ورزشگاه احساس فوق العاده ای بود. من قبلا اینجا را دیده بودم ولی با لباس پالرمو ، اما اولین بار وقتی با این پیراهن وارد ورزشگاه شدم و با پیراهن یووه بازی کردم ، احساس فوق العاده ای داشتم "

از اینکه در کنار هوادارانی که در نزدیکی زمین تشویقتان می کنند بازی میکنی چه احساسی داری؟

" همان طور که خودتان گفتید ، وقتی به عنوان بازیکن پالرمو در ورزشگاه یوونتوس بازی می کردم ، می دانستم که هوادارانی که به زمین نزدیک هستند انرژی زیادی به بازیکنان منتقل می کنند.آنها یار شماره ی 12 تیم هستند ، پس حالا که من در این تیم هستند ، امیدوارم که برخورد گرمی داشته باشند و احساس قوی را به من منتقل کنند "

به نظرت بهترین خصوصیت فنی تو چیست؟

" فکر می کنم گفتن بهترین خصوصیتم اشتباه باشد و بهتر است این را به هم تیمی ها و مربی که هر روز می بینم بگویم.ما باید خیلی چیزها را بهبود ببخشم ، مثل حفظ توپ و بازی با پای راست و بهتر کردن وضعیت فیزیکی.کارهای زیادی باید انجام دهیم. من اینجا آمده ام تا بیشتر یاد بگیرم.فکر می کنم که همه می توانند به من کمک کنند ، مربی و هم تیمی ها و همه ی هوادارا و کارکنان باشگاه. بنابراین بهتر است این را از مربی من بپرسید یا کسی که در باشگاه مرا هر روز می بینید.اگر بخواهم بگویم ، مممم ، نمی دانم ، پیش بردن توپ با پای چپ... فکر می کنم کسی که بازی من را هر روز می بیند بهتر می تواند نظر بدهد "

انتظار داری چه تفاوت هایی بین سری آ‌ و لیگ قهرمانان وجود دارد؟

" هفته ی بعد اولین بار در این رقابت ها شرکت می کنم ، فکر می کنم کاملا متفاوت باشد. شما با تیم هایی بازی می کنید که سبک دیگری از فوتبال را بازی می کنند ، با ریتم متفاوت و تمرین متفاوت. من تا به حال در چنین رقابت هایی حضور نداشته ام ، بنابراین امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود "

آیا دوست داری هوادارن یوونتوس مثل هواداران در سیسیلی تو را با لقب Picciriddu صدا کنند ؟

" البته که دوست دارم.خیلی خوشحال می شوم. چون از اولین روزی که به پالرمو آمدم مرا با این لقب صدا زدند. من 3 سال آنجا بودم و آنها هنوز هم من را به همین شکل خطاب می کنند ، حتی وقتی که هفته ی گذشته به اینجا برگشتم.بنابراین بسیار خوشحال می شوم اگر بخواهند هنوز مرا اینطوری صدا کنند "

آیا لیگ از نگاه دیبالای پالرمو با دیبالای یوونتوس تفاوت دارد ؟

" فکر می کنم اندکی تفاوت وجود دارد ،[ سطح تیم ها ] متفاوت است.در پالرمو اهداف متفاوت بود و ما وقتی انجا بازی می کردیم به دنبال چیزهای دیگری بودیم. اینجا ذهنیت پیروزی در هر یکشنبه و در هر بازی است.حالا که لیگ قهرمانان کم کم شروع می شود ما باید به دنبال تکرار آنچه یوونتوس سال قبل انجام داد باشیم.پس باید از هر لحاظ بهتر شویم ، چون همان طور که گفتم اینجا باید همه ی بازی ها را ببرید و ما باید در هر بازی با ذهنیت رو به جلو وارد زمین شویم. طرز تفکر اینجا متفاوت است ، تمرین ها هم متفاوت است ، باید برای آن آماده باشم "

شنبه با کیه وو مسابقه خواهید داد ، چگونه برای آن بازی آماده می شوید ؟

" بازی بسیار مشکلی خواهد بود ، چون آن ها بعد از دو پیروزی به مصاف ما می آیند و لاتزیو را 0-4 شکست داده اند. آن ها پر از انگیزه اند و برای بازی مهمی به اینجا خواهند آمد و سعی می کنند از ما امتیاز بگیرند.ما در طول هفته خیلی خوب کار کرده ایم و بازیکنان از بازی های ملی بازگشته اند و همه چیز سر جایش قرار دارد ، مصدومان هم ریکاوری کرده اند ، تیم حالا در وضعیت 100٪ قرار دارد و ما می خواهین نشان دهیم که قصدمان قهرمانی دوباره در ایتالیاست "

فکر می کنی از شنیدن آهنگ مخصوص لیگ قهرمانان اروپا چه احساسی به تو دست می دهد ؟

" امیدوارم خیلی احساساتی نشوم و بتوانم روی بازی تمرکز کنم. مطمئنا بازی بسیار خاصی خواهد بود ، چون قرار است اولین بازی من در لیگ قهرمانان اروپا باشد و مطمئنا روز بسیار مهمی خواهد بود.اما تلاش خواهم کرد که تمرکز کنم "

آیا توانسته ای در خانواده ی بزرگ یووه جای بگیری ؟ بازیکنان برجسته ای مثل مارکیزیو ، بوفون و کیه لینی ، آیا به تو توصیه ای برای کنترل وضعیت در خارج از زمین کرده اند یا هنوز این اتفاق نیفتاده است ؟

" این بازیکنان و همچنین بقیه ، همیشه به من درباره ی اینکه چگونه در زمین بازی کنم و کار خود را چگونه انجام دهم توصیه هایی می کنند. بنابراین من همیشه سعی می کنم تا وقتی که آن ها اینجا هستند کاملا گوش کنم ، آنها خیلی خوب کار می کنند و تجربه ی بیشتری نسبت به من دارند. فکر می کنم برای من خوب است که به یاد گرفتن ادامه دهم و همان طور که قبلا گفتم روی بازی تمرکز داشته باشم "

بازیکن خاصی است که به طور خاص بیشتر نصیحتت کند ؟

" مارکیزیو و بوفون موقع بازی یا حتی قبل از آن همیشه با من صحبت می کنند. بقیه مثل بونوچی ، بارزالی ، اورا هم هستند و همچنین بازیکنان آمریکای جنوبی که با من صمیمی اند و همیشه سعی می کنم حداکثر استفاده ی ممکن را ببرم و از انها چیزی یاد بگیرم "

فکر می کنم به زودی تو و پوگبا بر سر تصاحب توپ طلا رقابت کنید ..

" خیلی ممنـون "

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: